Påsken 2010




Jag har varken långa öron eller stora tänder men jag är bra på att bli vit om vintern. Som påskhare överraskar man med gåvor när det är påsk. Det kommer jag att göra men i år har jag bestämt mig för att satsa lite extra på att få!

För er som inte  brukar sätta ihop påskägg ska ni veta att det är bara fantasin som sätter gränser på vad man kan lägga i äggen. Men man ska komma ihåg att det är skillnad på godis och godis. 

Ett påskägg ska jag fylla med morötter, en tandborste och ett par strumpor. Det ska bli särskilt kul att få ge bort.








Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Glad Påsk till dig kära kusin!

2010-04-01 @ 19:07:34
Postat av: Anonym

Samma till dig! kommer du ner till stugan?

2010-04-02 @ 17:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0