Talanger


"Mannen kör båten medan kvinnans roll är att hoppa i land när det är dags att lägga till i en hamn eller vid en klipphäll..." utdrag från en webartikel.

Jag har faktiskt gått omkring och trott att alla kan manövrera en båt. För vad kan va svårt med det? Alla och alla...hur ska jag säga men där är (som jag meddelat förut) min syster ett undantag för hos henne fattas det förmodligen en gen eller nåt. Helkaijko. Min syster förstår ni, hon föddes istället med en mycket speciell talang, hon kan nämligen forma munnen till en snabel. 

Me myself har en dold talang. Sätt mig i vilket fordon som helst och jepp, jag kan köra det. Mina brorsor säger att jag är familjens bästa på att köra bil. Och basske mäjjen, har de inte rätt :)







Kommentarer
Postat av: åsa

???

2010-03-01 @ 21:09:35
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: jag

Arturs kusin, Babar, elefantnäsa.

2010-03-01 @ 21:58:54
Postat av: Soffipropp

Men snälla berätta mer...vadå snabel? Hur gör hon och i vilka situationer framträder detta fenomen?

2010-03-03 @ 07:26:06
Postat av: BåtHasse

Jag ser inga somhelst konstigheter med artikeln... :-) Visst är det så där det brukar gå till :-)

2010-03-03 @ 14:45:46
Postat av: jag

jag vet inte hur hon bär sig åt, hon spänner sig på nåt sätt.

2010-03-03 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0