En riktig gammal goding


Jag vet. Det tjänar inte nånting till att va efterklok men jösses så fint pappas gamla goding skulle ha gjort sig, jag skulle lyckligen ha platsat in i min fars fullkomligt urmodiga mössa när vi i helgen besökte pälsmössans förlovade land.

På förslag tog jag upp att vi kunde ju fråga pappa om vi fick ärva och sen nyttja den bägge två men där tog det stopp. Tvärstopp. Men kanske syrran eller Ellen kan tänka sig delad vårdnad...?...eller vad säger du Kersti :)





















Kommentarer
Postat av: Kersti Johanna Kaffepanna

Jag säger att pälsmössan ser helt fantastiskt.....varm ut. :)

2010-01-15 @ 10:36:50
Postat av: jag

ja den är jättevarm :)

2010-01-16 @ 15:56:18
Postat av: ellen

Hör och häpna- igår kom Martin hem med en exakt sådan mössa! Pälsig var den. Och mjuk. Det bästa av allt är att jag fick lov att låna den! :-) Frågar du morfar snällt kanske han kan låna ut sin en helg till dig... hihi.

2010-01-20 @ 23:14:05
Postat av: jag



Det är just det som är min plan Ellen :)

Att M skaffat sig pälsmössa, oj, jag trodde han var mer åt toppeluva hållet.

2010-01-25 @ 09:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0