Nya begrepp




Det pratades hashtags på jobbet i fredags. Eh..hascjjj vaddå...? Jag trodde jag var uppdaterad inom det mesta men nä. Särskilt inte när det gäller bloggvärlden och ny teknik. Ibland infinner sig känslan att det kanske uppfattas som att jag kommer från en annan planet eftersom jag bara sitter och gapar. Som en liten fågelholk. Hur som helst var jag tvungen att gå in på nätet för att reda ut begreppet just hashtags och vad Twitter är, varför man ska använda det och hur man gör när man twittrar.





Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Säger detsamma, haschiscch????

2010-02-21 @ 11:36:24
Postat av: Kersti Johanna Kaffepanna

WOW, har det blivit lagligt numera? ;-)

2010-02-21 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0