Dubbla kasettdäck. Förr. Inte nu.


Ibland måste något gammalt rensas ut för att istället göra plats för nånting nytt. Min gamla stereo med oranga detaljer och dubbla (?) kasettdäck förstod jag mig aldrig på. Ljudet var inte det bästa heller. Nu har den fått ställa sig i skramvrån och vila.  Istället har vi fått en högblank stereopjäs i svart med en rejäl subwofer till. Att den har små blåa lampor i sig, såna där som ser framtidsaktiga ut gör saken mycket, mycket bättre. Ikväll ska vi kräma på den här. Himmel så bra, särskilt när det drar till på refrängen med ett "ååååh wwwheee åååååååå..."





Kommentarer
Postat av: Jag

Jag har varit och hälsat på lilla Lydia ikväll. Hon har så söta små mandelformade ögon :)

2009-03-06 @ 21:24:43
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0