Ibland kan jag låtsas vara insatt


Ibland kommer jag på mig själv med att låtsas vara insatt i saker jag egentligen inte alls är påläst på/i! Som i förrgår, på jobbet när FRA förslaget ifrågasattes och vad signalspaning egentligen innebär. Helt plötsligt hör jag mig själv (läs lägga mig i) uttala mig om själva signalspaningen! Som om jag om någon vet något om det...

Nåväl. I morse tog mitt morgonkaffe och satte mig framför datorn. Mitt i allt surfande hamnade jag på en sida med information om Karl Heinz Dellwon, tydligen en f.d terrorist. Kära nån vad han påminner om en jag har hört kallas "Lustiga korven". Varför Markus Fagervall skulle vara uppkallad efter ett roligt pålägg blev helt plötsligt mer intressant än FRA. Det här låten m honom låter som om det vore en Keane-låt, men den är bra.

















Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Ja,nog var han lite smålik.Jag tycker att han är lite småläcker....Markus Fagervall alltså.

2009-03-15 @ 22:56:12
Postat av: Soffipropp

Jag kommer ihåg när jag var med en klass ( i egenskap som elevassistent )som skulle ha höjdhopp på sin lektion och hur jag tog över lektionen från idrottsläraren. Som om jag kan nånting som är värt att lära ut i höjdhopp.

2009-03-16 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0