En smak av sommar




Igår skottade vi fram utegrillen och lade på några välmarinerade köttbitar. Vi var alla överens om att det smakade sommar och att man längtar efter den.


Rosa grill

Jag hittade en klämmig bärbar grill i rosa på nätet som jag tycker påminner om en liten gris. Den skulle göra sig riktigt bra i det sommargröna gräset. Vad jag förstod ligger priset endast på överkomliga 250 kr. Grillen finns även i svart, men det är ju inte lika roligt.


Caroline var klart bäst i går och hennes turkosa stövlar var riktigt snygga!


Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Oj, vad du var på allerten med bloggandet i helgen! Varje gång man gått in så är det något nytt. Det är roligt, tack för det. Och jag håller på Alcazar med "Stay the night" nästa helg...

2009-03-08 @ 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0