Cloettas miniplopp



Idag blev det fyra mini-plopps till efterrätt. För oss smågodisälskare är plopps minibitar i påse perfekt. Man tar bara precis så många man behöver...Mmm, underbart med ljus choklad och krämig kolafyllning inuti. 

Jag har berättat  om mina godisvanor för Åke på jobbet. Åke är en sån som nyttjar lunchen för träning, åker Vasaloppet och så. Han sa att jag måste få ett stopp på ovanan. Som ett alternativ skulle jag gnaga på ett äpple istället. Men det sa han nog bara för att hans pappa odlat västeråsgurka och drivit ett äppelmusteri.




Kommentarer
Postat av: åsa

Storfrämmande på jobbet igår. Robban stel ikroppen efter vasaloppet. Skulle t canada å åka skidor. Kram

2009-03-03 @ 21:09:11
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Soffipropp

Efterrätt en tisdag??? En sån lyx!!! Men blir inte det dyrt eller hade kanske pappa din nån gammal påse i garaget som du har knyckt?

2009-03-04 @ 09:14:46
Postat av: Jag

Jojjomänn. Här gör vi inte skillnad på veckodagar. Det blir ganska dyrt men vi kompenserar med en gratisfika hos vänner då och då.

2009-03-04 @ 15:54:39
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0