Jag och mina nya vantar!



Mina nya Lovikkavantar höll mig varm i dagens -20 gradiga promenad. Marianne heter hon som varit flink i fingrarna och stickat. Jag kände mig så fin där jag gick, särskilt i kombination med näbbstövlarna! Det är min skrivglada kompis i Gävle som tipsat mig om dem. Tack för det Anna-Carin!

Jag måste också meddela att Brysselkex-gåtan är löst. Ni vet favoritkakorna som väntade på kontoret en morgon :) Det visade sig att det var min kusins sambo som skänkt mig en vänlig tanke och överraskat. Tack snälla Hjördis!








( Underbart med ett par flång nya Lovikka. Vanten som luktar sparktävling nedför Konsumbacken och varma vårdagar nere på stugan! )



Kommentarer
Postat av: karin

Tja! Grattis till faster! Å De där vantarna skulle värma gott även i skidbacken i vår;)

2009-01-16 @ 00:04:24
Postat av: Jag

Visst skulle de det! Lars gamla Stenmarksmössa ska ut ur kartongen och göra sitt den oxå i backen. Läste att den mössan ska gå på export. Häftigt!

2009-01-16 @ 08:35:55
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0