Man bör ha lite koll


Jag är inte den som håller mig uppdaterad på biohimlen. När lokaltidningen visar den aktuella biolistan står jag bara som ett fån och ser ut som en fågelholk.  I stort sett aldrig har jag hört talas om filmerna som är poppis eller på G. Sagan om Ringen-eran har jag koll på, men det var ju nåt år sedan nu...två år, tre?

Ikväll visar TV en dokumentär om Brigitte Bardot. Den ser jag verkligen fram emot. Det är inte så många av de gamla skönheterna som forfarande är aktiva. Hennes look är bara så snygg, den skulle funka lika bra idag som den gjorde då.  Jag tycker att hon nu på äldre dar påminner om min kompis mamma. I alla fall på rösten.



Min systers musikfreak till man brukar se till så jag hålls någolunda microskopiskt uppdaterad på musikhimlen. För några år sedan spelade han Maximilian Hecker. Lyssna. Så vansinnigt bra!



Israel, December 2007




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0