Julen är kvar


Här och där ser man att julen fortfarande är kvar. Här var det ja. Jag har inte tagit bort all jul. Jag tycker min stora vita julstjärna bara är sååå snygg. Men nu har jag i alla fall plockat bort och samlat det som var kvar på en gemensam plats! När det åker ner i julkartongen vet jag inte. Det kan bli i morgon, övermorgon eller.... jag är inte den som är präktig och stoppar undan saker på direkten. Märkligt det där, bland är det som att bortplockningen ska mogna fram.

Snart kommer det att bli ett nytt klirr i kassan. Riksbanken har tagit fram en ny 1-krona. Titta så fin den blir/är. Men visst är det nåt knepigt med kungens näsa. Har de inte gjort den alldelens för stor?










Kommentarer
Postat av: soffipropp

Fast jämfört med hur drottningen ser ut i verkligheten - clownmun - så tycker jag att näsan ser helt ok ut.

2009-01-18 @ 08:57:57
Postat av: Anonym

Clownmun? Jag förstår inte riktigt.

2009-01-18 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0