Underverk


Man börjar ju fundera. Fram till idag har jag envisats med att inte göra nåt åt såret i näsan....i flera dagar har jag gått och ojjat mig. Pillat bort och blött. Petat och grimaserat. Idag blev jag tvingad att gå till apoteket och köpa en salva. En speciell näs-svalva. För näs-sår. Damen i kassan tyckte jag gjorde rätt. Den ska tydligen göra underverk.

Jag måste vara den enda i världen som inte ser en hel dammsugare. Den där jättemackapären som brukar få komma fram. Ibland.  Jag drämde fotbladet rätt in i dammsugarhjulet nyss. Skrammel. Ena  hjulet lossnade. Vilken B-kvalitet. Att falla sönder av sig själv, bara sådär. Dammsugaren alltså...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Salvan är bäst eller hur?

2009-02-14 @ 11:00:35
Postat av: Jag

Bäst vet jag inte men helt klart att den är bra. Vad bra R att du stod på dig så att jag köpte. Visst blev du glad när jag överraskade och köpte en tub till dig också. Jag visste ju att du hade slut :)

2009-02-14 @ 11:34:46
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0