Chokladrutor är aldrig fel



Klassiska chokladrutor med cocos på är aldrig fel. Jag brukar följa ett recept som en på mitt förra jobb brukade baka på. Hennes blev små och saftiga, höga och pösiga. Hennes ja...Minns att mammas snarare var tunna, men skurna i stora rutor.

Min gulliga syrra kom förbi mig i måndagskväll när jag var på kurs. Med sig hade hon en korg med kaffe på termos och kladdkakekakor formade till små hjärtan. Det är min syster det! Himmel vad härligt sitta på ett trist 80-talshotellrum med kaffe i platstmugg och gott doppa till det och prata strunt, en helt vanlig måndagkväll.



Snoddas - Kärleksmums - Mockarutor



Kommentarer
Postat av: Åsa

En magisk kväll :)

2009-02-22 @ 22:48:23
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Soffipropp

Men det var ju det jag sa till dig på FB. Vad var väl lite kurs när du får träffa "favvosyrran"?

2009-02-23 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0