Det är så trevligt med besök


Alltså jag vet inte om det är ett ålderstecken... Kan vara. Men jag kan inte rå för att jag gillar att titta på de små besöken vi får vid fågelautomaten. Ibland dyker storfräsarna upp! Jag vet inte om det är samma hackspett och ekorre som kommer men jag tror det. Jag intalar mig att de är lite tama, i alla fall ekorren. Eller så har den något fel på sin lilla hörsel.

Jag var förbi syrran i torsdags och provade ut ett par nya solisar. Jag vet vilket märke men inte modell. Men jag tror det var de här (i rött, inte blått. Men de var otroligt snygga i den färgen också).






Åh vad nybakat är gott! Jag tror det blir att dra ihop den där blåbärskakan med nötmaräng idag.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Och jag har haft middagsfrämmande med vin. Tror att vi nog blev lite påverkade för det fnissades mellan varven och vu hade en trevlig stund.

2009-02-21 @ 22:03:55
Postat av: Jag

Vad trevligt! Vad bjöd du på för nåt gott? Ni hade säkert jättekul, och nog vet jag att det fnissas om än det inte serveras ngn särskild dryck :)

2009-02-22 @ 08:35:07
URL: http://brysselkex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev kycklingfyllda pastarullar och moccamousse till efterrätt. Och vad helgerna går fort. Är det så att dom går fortare ju äldre vi blir eller är det bara som det känns?

2009-02-22 @ 17:33:38
Postat av: Anonym

Vilken meny! Gästerna måste ha varit nöjda. Ja är det helgerna som går fort eller är det vi som lever i för hög hastighet :)

2009-02-22 @ 20:50:16
Postat av: maria

Blåbärskaka med nötmaräng? Låter gott! Och nytt, kan man möjligen få receptet? "Kusinernas kakbok", kanske snart kan bli verklighet? (Sammanställd av pseudonymen Brysselkex...)

2009-02-26 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0