Plattan i mattan


I min släkt varierar konsten att kunna ratta en bil och bara några få vet bara vad miljömedveten körning är. Någon tycker bara om att köra på vägar de känner igen och i dagsljus. Andra vågar sig endast ut när nöden inte har någon lag och vissa kör irriterande långsamt...

I sommar hamnade jag i en diskussion angående det här med att köra båt. På fullaste ansåg han jag pratade med att kvinnor inte kunde köra. Varför undrade jag? Jo, för att det är för svårt, de klarar inte av många och svåra moment samtidigt, som lätta på gasen och kasta ankar exempelvis.

Plattan i mattan, här kommer bjuder jag på en fin annons som säkert gillas av vissa :)







Kommentarer
Postat av: "Han"

Haha, du är rolig. Men hä är svårt att köra båt... :)

2009-09-03 @ 22:50:51
Postat av: Jag

Det brukar vara det för såna "hanar" som du :)

2009-09-04 @ 11:38:18
Postat av: Helly

skratt Ja det hade sett ut i dagens làge att ha en sàdan bilreklam. Kanske om de inte ville att nàgon skulle kòpa den ;-)

2009-09-10 @ 15:46:03
URL: http://tjejpasicilien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0