Nu blir det att ta rast


Hej mina kära läsare,

Vi har äntligen skaffat oss ett fadderbarn. Det blev ett barn från Indien, en pojke med ett vackert namn.  Det känns riktigt spännande men framför allt bra.  I samma veva som vi bestämde oss för det, inhandlades tre stycken pelargoner av sorten Mårbacka. Men gu nåde....de åkte ut lika fort!

Så här på bloggens dryga 1-års dag tänkte jag att jag skulle passa på att ta en lång rast nu när det är så mycket annat som händer. Jag behöver också  fylla på med inspiriation. Jag hoppas det så småningom ska börja klia i skrivarfingrarna, men....

Nu är det i alla fall påsk -och det är lördag. Då får man äta godis. Istället för frukost blir det att botanisera i påskägget. Gu så trevligt.

Glad Påsk!



Prepared for easter by Rune T.



Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Guuud, har du fått ett påskägg? Jag opererade min tå i tisdags och har mest legat i soffan med foten i högläge och kollat film. Och nu är jag såååååå jääää.....la less. Tror jag ska stapla iväg på cooperativa och inhandla varor så jag kan baka en snickerskaka. Glad Påsk till dig med. Och vad bra att du skaffat dig ett fadderbarn.

2009-04-11 @ 11:25:36
Postat av: åsa

Glad Påsk från Anci och mig!

2009-04-12 @ 11:08:51
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Åsa

Idag skulle Farmor / mormor Beda ha fyllt 110. Visst saknar vi henne!

2009-04-15 @ 13:22:23
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja hon saknar vi! Mycket! Tänk hennes mjuka kalla våfflor med socker på och en kaffe till. Det skulle sitta fint, särskilt när man som jag ständigt är lite hungrig.

2009-04-16 @ 09:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0