Innovation



Vet ni. Jag har en kollega som skrivit en avhandling kring ämnet innovation. För inte så länge sedan tog jag mod till mig och bad om en förklaring till vad egentligen ordet betyder och hur stor betydelse det har i just den bransch vi verkar. Visst, det är väl rätt naturligt att man frågar om man inte riktigt vet, men det känns riktigt fånigt när man ändå sitter där i slutändan och ändå inte har...ja riktigt förstått. Poletten har inte trillat ner. Och man kommer på sig själv med att man hummar med och nickar förstående, som om man gjort det!. Jag var livrädd för att det skulle komma nån fråga. Men det gjorde det inte. Tack och lov för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0