Morötter är bra

Jag har prövat både det ena och det andra men jag känner ändå samma sak. För mig är det här med städning inte alls kul. Jag tycks aldrig ha tid med det och jag tycks aldrig bli riktigt färdig heller... 

Det händer att jag lurar mig själv att tro att jag kommer att bli gladare och lyckligare om jag införskaffar vissa saker. Tex om jag köper nya träningsskor kommer jag automatiskt att känna en sån enorm löparglädje. Den här skönhet till dammsugare köpte jag för ett bra tag sedan. Ni må tro vilken eufori jag kände. Städningen skulle bli såååå förändrad.


zb271.jpg



Jag har kommit på, jag behöver morötter. Främmande är en bra morot, för då åker dammsugaren fram. Såg föresten att Coop sålde svenska morötter -för endast 3.90 kr/kg. Tala om billigt.




Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Har du provat med ett rönnbär?????

2008-09-19 @ 20:09:01
Postat av: Jag

nej, tänkte inte på det.

2008-09-21 @ 11:15:48
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0