Kul i köket

Det händer rätt ofta att jag piggar upp köket med en ny disktrasa. Jag gillar tidsperspektivet före och efter ny disktrasa :) För huvva vad läskigt med illaluktande missfärgade slarvor. Wettex designade är för tillfället min favorit. Man blir så glad av de små blommorna. Eller bäst -och roligast är faktiskt min kompis trasor (Hej Ki!) , hon och en till tjej designar egna som Designtorget säljer. Här ser ni några exempel. Nu råkas jag bo i en designtorglös stad :(    Men tur att de har en webbshop.

   




Vlket vackert väder vi har. Men jag har en önskan: Jag vill ha sommarvärmen tillbaka, tack.

Kommentarer
Postat av: Kent M

Jag tror att det ska finnas en trasa som har det gamla bandet Skäggmanslaget som motiv. Vet ej om Designtorget säljer den.

2008-09-13 @ 12:55:30
URL: http://skäggansning.se
Postat av: Åsa

Menar han Skäggdanslaget?

2008-09-14 @ 09:38:14
URL: http://brillor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0