Att samla på sig saker



Vad mycket grejs man samlar på sig!

Jag har kommit på att jag har så lätt för att behålla saker "bara för att". Eller klassikern "utifall att". Sakerna kan ju vara bra att ha nån gång. Här om dagen lämnade jag in min sedan tre år trasiga kasettbandspelare till återvinningscentralen. Min första tanke var dock att låta den gå vidare, att på nåt sätt bli av med den genom att skänka eller ge bort den. Jag tänkte att det kanske finns någon som kan få liv i min fina spelare igen.

Vad synd att du M inte dumpat din schyssta skivspelare från 80-talet på Reprisen. För om så vore hade den följt med mig hem i någon gammal sliten konsumkarse. Jag tror jag drabbats av avundsjuka. Inte på dig utan på din grammofonspelare med trots anmärkningsvärd ålder, helt felfria högtalare. 

By the way. Det var Lennes me Bittes som var på fotot!

                                                                                                                         





                                                                                                                                                          





Kommentarer
Postat av: ellen

Hej moshi,

gu vilka söta pressys jag fick av dej och anton. Örhängena har jag på mig idag och nyckelhjärtat ska hänga på nya nycklarna :-)

Här har du länken till min blogg också. Saknar er. puss jag

2008-10-22 @ 12:48:29
URL: http://meandmyboyfriend.blogg.se/
Postat av: Sophia

Ja, att samla på sig saker "utifall att" är något varenda människa gör.. =)

Den här filmen, vad hette den nu igen? Jag kan nog inte stava till den för det dyker inte upp nått när jag söker.. =P

Kram

2008-10-22 @ 14:37:26
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hittade filmen nu hade väl bara stavar fel eller nått, tankar ner den så det går att bränna ut.. MEN det tar typ hundra år för den att ladda ner. Så vi får se ifall jag har fått den tills imorgon.. Annars får vi ta det när du kommer hem igen, för på fredag åker ju jag till Sundsvall. =) Imorgon mellan 4 och 7 ska jag med Ivar på repsisen. Dom har kvälls öppet och han ville ha med mig, vi åker dit vid 4 iallafall =) kanske du ska med?

Kram

2008-10-22 @ 21:30:59
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0