Dansband


Jag är inte den som har råkoll på dansband. Men kan det vara så att jag går i smyg och gillar dansband? 

En läsare i dagens tidning ställde frågan vilket dansband som fångats på aktuell bild. Bilden i tidningen var tagen någon gång under tidigt 70-tal. Fem personer med glada frisyrer och likadana T-shirts stod uppställda framför kameran. Jag är inte säker men jag tror det är Lennes med Bittes. En av stadens (på den tiden) populära lokala dansband. På den här helsköna webbsidan kan man bli nostalgisk över mycket.






Åsa. Jag ♥ rullrån!

Kommentarer
Postat av: n´A

Jag tror du gillar dansband alldeles säkert. :-)

2008-10-11 @ 11:15:28
Postat av: Sophia

Ja, en bur vore nått för mig, jag har en i källaren, fast den har blivit för liten... Och att köpa en ny kostar hur mycket som helst.. :P

2008-10-12 @ 12:01:26
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: Optican

"En Lenne å a Bitte, oppa vorander snejt döm titte, så vart hä som hä vart, hä vart en litn kart!"

2008-10-12 @ 13:01:25
URL: http://brillor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0