Min nya röda stol


Alltså. Jag är så nöjd med den röda stol och glasen jag köpte på Återvinningen.





Igår var det kanelbullens dag. Min kompis, som för övrigt bjöd på en så vansinnigt god middag igår, hade bakat. Både kanel och vanilj så det doftade varmt nybakat i hela huset. Och jag vet sedan tidigare att hon inte snålar med varken sockret eller smöret. Märkligt nog sattes inga bullar fram. Jag är besviken.

Min systers grabb hade lite svårt med uttalet när han var liten. Det här med att säga "r" var svårt. "R" blev "L" istället. Så när hans pappa bad honom säga KaneRbuRRe blev det helt enkelt KaneLbuLLe :)




Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Ja, du kan verkligen vara nöjd. Ser jättefint ut och då helst stolen. Får nog lov att besöka återvinningen nästa gång jag är i Piteå. igår var jag på IKEA och fyndade. Dock inget lika fint som stolen...

2008-10-05 @ 16:11:58
Postat av: n´A

Massor fin. Vilken fyndare du är!

2008-10-07 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0