Nysnö

..och klarblå!
Alltså kanonväder. Idag blev det en skidtur till Baggen. Fischer-sarna skar genom pudret sådär
lagomt jobbigt.

image19

Gäller att ha solskyddsfaktor en sån här dag...tänkte jag som glömt att smörja på...och som i skrivandets stund är lika blek som innan :(


image20

Under dagens skidtur tänkte jag på vad pappa sa i lördags. Då ifrågasatte jag varför han i fridens dagar inte har några skidor ute på stugan...Det måste du ju ha tyckte jag..Det visade sig att visst, han har ett par fina ena med stålkanter och allt (?) uppe på vindan....men du vet sa han, dom far ju så illa här ute. Så jag vill inte nöta upp. Nu är det så att min pappa är 73 år och vad jag kan minnan så har han inte stått på ett par skidor de senaste 30 åren...så det där med att "nöta upp".....Men å andra sidan. Den som spar han har :)

Kommentarer
Postat av: Optican

Så fina bilder!

2008-03-24 @ 21:32:34
URL: http://www.brillor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0