Morgonyoga

..eller morgongåva som min syrra sa :)
Var med grannen på yoga idag. Tack Maria för att du tog mig med. 06.45 ombytta och klara. Oj så nöjd jag kände mig efteråt. Innan; vandrande- ,finsk- ,grill-  ,blom- .....stel som en pinne. Men skam den som ger sig; försökte mig till och med på en spagat (jepp åsa, du läser rätt) Det ingick ju i en av övningarna....så här i efteråt kan man ju undra vad som i hela friden fick mig att ens försöka. Förmodligen var det den där nätta, gulliga tjejen som höll i hela arrangemanget.

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ajj, ajj akta dig för spagaten. Det fixade du inte ens när du var ung och alert och spelade korphandboll i Stureby IF (men du sköt hårt).

2008-03-12 @ 08:25:39
Postat av: Bratwurst på huvudet

Stureby IF var ett vasst gäng vill jag minnas...

2008-03-15 @ 10:56:06
URL: http://www.fuzzacidflowers.blogspot.com
Postat av: Vedaklabben

Ja, det gänget minns man. Fullt av spelmotorer!

2008-03-16 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0