Ikea

Idag blev det Ikea. En kortis bara. Men förstå så nöjd jag är...
image22

Vid lunchen satt jag mitt emot en herre från finland. Vi började konversera, mest om jobb, men så började vi prata om just Ikea. Herrn undrade vad i hela fridens dagar Kamprad tänkte på när han öppnade en butik i Haparanda. Alltså vilka är kunderna och vart kommer dom ifrån. Jag delgav honom det jag visste, att 60% av Ikeas besökare är finländare. Och resten, övriga 40%?.......helt plötsligt, lite längre ifrån sitter en herre som svarar:  -Swedish women!

Kommentarer
Postat av: Bratwurre på huvudet

Och ännu längre bort satt en ryss som sa: "где являться я?. я вспомогательный глагол занимательность колбаса на голова"

2008-03-27 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0