Blommigt

image23 


 


Jag måste bara få visa upp mitt senaste inköp. Den tillsammans med några smycken var min senaste beställning från Unikdesign. Nöjd nånting. Känns hur fint som helst att få börja sommaren med en sån här hängandes i garderoben.

Hoppas bara det inte blir som med dom röda (schwaijnit dyra) pumpsen jag köpte förra våren. Dom var det första jag fick ögonen på så fort jag klev in i butiken....så sköna, så nätta, så fin färg...hallonröda....men oj så dyra..huvva, över tusen spänn för lite röd klack.....Men mitt inre talade till mig och sa att skorna kommer ju till att bli mina favoriter, jag kommer att använda dom ofta(!) -och länge(!)...då blev det inte så svårt. Betalade....nöjd med den snygga påsen jag fick att bära dem i....Såhär i efterhand.....Nej, nu är det där histora. Klart slut för den här gången!


Kommentarer
Postat av: n´Arne

Hä var en granne bluus hädenn...vä volangen..Å pumpsn denna...itt var dom nalta för små åxå...
Förestn, farmor din, ett var hä a Beda borti P...?

2008-03-28 @ 10:33:23
Postat av: Optican

Åh så snygg! Nu fattas bara sommaren. Och absolut kan du ha fjolårsrödpumpsen till den.

2008-03-28 @ 21:13:49
URL: http://www.brillor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0