Semester



Snart ledighet och man vill åka i väg på semester.
Men vart?
Vart kommer solen och värmen finnas?
Funderingar kring var en lagom tempratur för ett dopp i det blå kan uteslutas . För det finns ingenstans.
Jag har ett krav. Det måste finnas något gott att äta.
Ett smarrigt tips kan vara kakbuffé på Ulriksdahls slottscafé alt. rökt abborre på V-ön.
Vilket är ditt semertips?
Skriv och berätta!






Kakbuffén...nämen, är det en citronpaj jag ser?
Oj så myche pudersocker.
Morotskaka.
Färska frukter och bär. Rena hälsokosten.
(Syrran. Akta tangentbordet. Jag vet ju hur välutvecklade spottkörtlar du har...)


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Varför inte Våfflor med grädde och "snåtter sylt" i Bredänget? Där skiner alltid solen! Men för säkerhets skull står där nu en badtunna så att vi kan värma vattnet.

2008-06-26 @ 09:16:20
Postat av: Optican

Kusin vitamin: - Ryms det fler än en familj?

Semestertips på grej ni kan hoppa över: Minigolf. ganska direkt kommer men ihåg att det är otroligt segt. Och en del banor så j-lä svåra att det blir då inge kul alls!

2008-06-26 @ 21:34:47
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Optican

Har förresten fått lite noora-Gotlandstips från Kattis. Ihreviken, kalkstensställe, Furillen mm

2008-06-27 @ 17:16:41
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack för inbjudan Kusin Vitamin. Det vore gott vä vofflän å nalta snåttersylt till :)

2008-06-27 @ 21:09:14
Postat av: K Mannberg

Jag blir så glad att se att Brysselkex är tillbaka i bloggvärlden. Det har funnits ett tomrum som nu fyllts igen. Jag blir så lycklig att jag nu ska ansa mitt sommarskägg.

2008-06-27 @ 22:09:46
Postat av: Donnja

Lugna ner sig nu herr Mannberg. Inte ska väl skägget behöva komma i kläm bara för detta?

2008-06-28 @ 23:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0