God Jul!



av Jan Berglin

Jag har fått ledighetsfrossa. Det låser sig när jag ska tänka på jobbet. Jag har för böveln ojobbat ett par dagar innan jag får julledigt... I varje fall så ska jag meddela att ledigheten sprider ringar på vattnet. Bloggen kommer att vara nedlagd under obestämd tid. Nu kommer det en tid då jag ska ägna mig åt släkt och vänner, åt julmat och julgodis, åt långa sovmorgnar och frukost på säng.




♥ God Jul på er allihopa ♥










                                     Pappa. Jag tycker inte om dadlar! Jag sa godis, inte frukt (eller vad nu då en dadel tillhör för nåt).

Kommentarer
Postat av: Svägerskan/Anci

En riktigt God Jul önskar vi i Göteborg.

2008-12-24 @ 11:35:25
Postat av: Jag

Nu väntar julrean :)

Gott slut mina vänner.



2008-12-27 @ 12:46:31
URL: http://brysselkex.blogg.se/
Postat av: Soffipropp

Var förbi dig i måndags men du var visst och jobbade. Stackars dig, själv har jag några dagar ledigt kvar. Iaf skulle bara önska Gott Slut och ett Gott Nytt År!

2008-12-30 @ 21:21:28
Postat av: Åsa

Nu ska vi ut på galej på Havsbadet.

2009-01-05 @ 18:05:14
URL: http://brillor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0