Sparsam och tankspridd



Bah! Idag var det någon som kallade mig för sniko. Okej, visst kan jag var sparsam men sniko.....Inte nu men förr var jag snål. Jag vet. Jag skäms. En gång blev jag utskälld av frissan då jag erkände att jag använde ett Pokemon-schampo från ÖB. Min hårbotten kliade och flagade nåt så vansinnigt, det var faktiskt riktigt illa där ett tag. Men jag tyckte schampot var riktigt bra, det luktade ju gott.

Just det Ja! Min syrra berättade igår (eller när det då var) att hon var i Metro. I tidningen Metro.  Men vad gjorde hon där? Gick hon till atack mot någon? Efterlyste hon mera drag? Att vara glömsk har sina sidor. Ibland kan det faktiskt vara riktigt trevligt att vara glömsk. Som igår. Då fick jag besked om att nu hade mitt paket från postorderfirman kommit. En dörrmatta som jag beställt för evigheter sedan och som jag mer eller mindre hade glömt bort.


Kommentarer
Postat av: Optican

JAG var inte i Metro- det var ju martins fjällas mamma som var det.. Haru knäck i lurarna, eller?

2008-12-03 @ 21:27:07
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Jag

Knäck?...Nää ve o fasa, men det är inte så lätt att hålla reda på allt som du är med på, kändisträffar och sådär ;)



Så jag uppdaterar; Min Syrra har INTE varit med i Metro. Punkt.

2008-12-04 @ 06:59:45
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0