Min pappa informerar

..om att nu minsann hade han sett en reporter på TV, med likadana näbbskor som mina! Han hade inte trott att jag menade allvar när jag sa att de var moderna. Han hade heller inte trott att jag tagit med dem hem. Han lät så glad. Så uppåt. Den här reportern hade suttit ned på en stol. Benen hade hon i kors och enligt pappa hade hon bytt ben, ni vet lagt det ena benet på det andra misstänktsamt många gånger. Och det enligt honom, enbart för att visa upp skorna.

Dom är verkligen behagliga. Lätt att dra på. Lätt att ta av. En optimal sko för den late. Passar mig perrrrrrrfekt!

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Vad roligt att farbror I vart glad. Äntligen något utav allt hans samlade skrot som kommit till användning och ffa blivit modernt!

2008-12-09 @ 11:29:28
Postat av: Lena

Eller så kanske "benväxlandet" berodde på skavsår. Jag fick i alla fall hemska skavsår av mina näbbstövlar och när jag äntligen gått in dom blev det modernt med moonboots.

2008-12-09 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0