Efterlyser recept på julkarra



Jag vet, ni har hört min klagan förr. Men alltså. Jag behöver mer julfeeling! Mina vita julstjärnor hjälpte inte ett dugg, trots att jag duttade dit extra glitter. Men som en blixt från klar himmel kom brorsan med lösningen. Ikväll bestämde vi att jag står för julgodiset i år. Så nu behöver jag era smarrigaste tips och recept på julgodis. Snälla hjälp mig. Det skulle kännas alltför fjuttigt om mitt bidrag till årets julfirandet bara blir några stackars knäckar.






Kommentarer
Postat av: Optican

Du brukar ju va bäst på julgodis! Ge oss dina bästa istället.

2008-12-05 @ 23:01:00
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Soffipropp

Gå in på recept.nu, klicka dig fram till Leilas jul. Där finns ett recept som heter Leilas cornflakes crisps som jag har gjort till kvällens glöggsittning. Tjuvsmakat en och dom är mastiga men väldigt goda. Annars kan du få receptet på pappas "stenknäck"...

2008-12-06 @ 07:24:22
Postat av: Jag

Optican: Har du inte vaknat, drömmer du? Fudgereceptet kommer ju från dig. Och de är mina bästa så här långt.



Soffi: Kvällens glöggsittning. Vem? var? Ring o berätta, ja e så spänd på att få höra (ps. är du alltid uppe den där tiden. Håller du på att bli som farmor :)

2008-12-06 @ 09:26:05
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0