Fluff

Igår var det fest! Min bästa vän fyllde jämt så hon hade ställt till med en hejdundrande....
Många färggranna tights syntes till. 80-talet går igen. På gott & ont som någon sa.

image41

Födelsedagsbarnet hade kvällen till ära varit och fixat en festfrilla av sällan skådat slag. Det var blanka korpsvarta korkskruvar, både uppsatta och löst hängande...Ni förstår. Hon är född med dem. Alltså hon har fått dem gratis. På köpet typ....Själv stod man en halvtimme och jobbade för lite fluff. Sedan tittade jag mig inte i spegeln förrän halv tre på natten. Betydligt plattare.

Kommentarer
Postat av: Jokkmokk

Fluff ja... Själv har jag förvisso tjockt hår men det är såååååå rakt. Går knappt att permanenta. En av mina frisörer sa en gång att: för att få lite mjukare hår skulle jag knallblondera mig. För det som då händer är att man "spränger" sönder hårstråna och på så sätt skulle det bli lite mer samarbetsvilligt. Inte aktuellt alls.

2008-04-13 @ 20:16:03
Postat av: Jag

Spikrakt här oxå -och tunt. Fjunigt och flygigt och leverpastejfärgat. Någon som är avens?

2008-04-14 @ 13:30:10
URL: http://brysselkex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0