Där satt den

Jag har en jättesöt liten kusin, på min mammas sida.....(liten?).....som nuförtiden är nästan lika gammal som jag. Igår kom hon, hennes grabb och bonusdottern och hälsade på. Hej, hej A...ika.

Vi pratade bl.a om Turkiet...De var ju dit på semester för inte så länge sen och då måste man ju få höra hur det varit...Var ni på nåt äkta turkiskt bad och åt ni nå kebab fråga jag......-Men såg du inte Uppdrag Granskning för ett par månader sen frågade kusinen. Näää, var det nåt speciellt? Jamen Ko-Ko säger hon. Nåt speciellt? Hon meddelar; mäh tror du inte att dom har ett reportage om drömresan som blev mardrömsresan...12 av 14 personer drabbades av svår magsjuka under hotellvistelsen. TV Inslaget handlade just om det hotell kusinen m familj hade bott på, precis under samma tid som personerna som blev intervjuade! (inslaget kan ni läsa om här http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=87042)...

Hotell Pegasos World i Turkiet gav inte bara solbränna och lata dagar.......

Som A..ika själv sa:  Kartjong. Där satt den -oturen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0