Även om det ...

... varit tyst och inga uppdateringar gjorts så betyder det inte att det inte hänt något.

Jag har nämligen varit i huvudstaden och lufsat omkring i kimono och fjorton storlekar för stora tofflor.

Igår blev det kaffe med doppa hos grannarna...De hade investerat i en ny Tv-kanna, en skitsnygg en från Stelton...hade velat visat den på bild men jag hittade ingen. Däremot en på den här gamla godingen.
Vem minns inte skramlet av krossat glas... och Lasses ledsna min när han kom hem efter frilufsdagen, skidturen till Göla....det är märkligt, det hände trots att han hade varit så försiktig med ryggan...



 

image54






Kommentarer
Postat av: Åsa

Stelton har så obehagligt handtag, så osköna att hålla i. Det finns SÅ många termosar (TV kannor) som är snyggare, skönare att hålla i, och billigare än Stelton. Klart överskattade!

2008-04-27 @ 14:19:48
URL: http://www.brillor.blogg.se
Postat av: Ove

Jag håller med

2008-05-01 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0